No products in the cart.
Retur
Pentru solicitarea rambursării, returnării sau schimbului unei comenzi plasate pe motanul-incaltat.ro va trebui să contactați CMRB Business Group SRL prin email la office@motanul-incaltat.ro sau telefonic la 0799188881 / 0723445445.
Solicitarea transmisă va fi analizată și vă vom înștiința prin e-mail despre situația notificării în maxim 2 zile lucrătoare.
Solicitările de rambursare, returnare sau schimb se acceptă în maxim 14 zile calendaristice de la data plasării comenzii.
Dacă cererea de rambursare este aprobată, contravaloarea plății se rambursează în termen de 14 zile lucrătoare.
Conform legislatiei romane in vigoare:
Consumatorul poate returna produsele achizitionate, in ambalajul original, in termen de 14 zile calendaristice de la primire fara penalitati si fara invocarea unui motiv.
In cazul returnarii produsului, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit).
Cheltuielile de restituire, se suportă, conform legii, de catre cumparator.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta returnarea produselor care:
– nu au fost returnate in limitele prevazute de lege;
– nu sunt returnate in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);
Motive eligibile pentru returnarea unui produs:
Produsul a ajuns la dumneavoastra defect sau deteriorat. In cazul in care coletul adus de catre curier nu este in stare buna si prezinta elemente clare de deteriorare severa a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este desfacut, rupt, intepat, continutul distrus, etc), se pot face mentiuni cu privire la eventualele probleme in momentul livrarii pe documentul de livrare al curierului (numit AWB) sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se fac fotografii si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatie ulterioara livrarii de catre curier, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Nu sunt insa considerate probleme deteriorarile minore, normale, care sunt datorate manevrarii si manipularii pachetelor si care nu afecteaza continutul acestora (de exemplu: prafuirea/murdarirea exteriorului pachetelor, indoirea usoara a colturilor, etc).
Produsele au fost livrate sau facturate gresit.
Produsele au specificatii eronate pe site fata de realitate.
In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris in termen de 14 zile de la receptionarea produsului. Daca inlocuirea nu este posibila, se va returna contravaloarea lui sau se poate achizitiona un alt produs.
In cazul in care se opteaza pentru inlocuirea cu un produs identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
Suma aferenta produsului returnat va fi achitata de catre noi in termen de max. 14 de zile calendaristice de la solicitare. Returnarea se face numai in conturi indicate de Client. Nu se fac returnari in numerar sau ramburs.
Daca constatati ulterior ca produsul este defect, sau ati primit alt produs decat cel comandat, va rugam sa ne contactati pe e-mail sau la numerele de telefon puse la dispozitie in cadrul site-ului pe pagina Contact pentru solutionarea problemei in maxim 3 zile de la primirea produsului.
Dispoziții legale
În conformitate cu dispozițiile art. 9 din OUG 34/2014 cumparatorul, nemulțumit de performanțele sau calitatea produsului, sau dacă constată că produsul nu corespunde cerințelor sale, are dreptul de a denunța unilateral contractul în termen de 14 zile de la data primirii produsului. În cazul denunțării, produsul trebuie să fie intact (fara urme de utilizare sau deteriorat) însoțit de toate accesoriile, iar cutia acestuia să nu fie deteriorată. Cheltuielile de restituire, se suportă conform legii, de către cumpărător.
În conformitate cu prevederile art.13 din aceeasi ordonanță, rambursarea sumelor achitate pe produs se va face în cel mult 14 zile de la data denunțării contractului, adică data primirii în depozit al produsului, în contul specificat de client.
IMPORTANT: Nu fac obiectul denunțării unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezintă defecțiuni din culpa cumpărătorului.